Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на спирачна течност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на спирачна течност

    Колеги тече спирачна течност цилиндъра на съединителя/долната помпа/ Може ли да се ремонтира по някакъв начин или направо да го сменям?
    Гледам и че май няма да стане смяната без да сваля смукателните тръби.Така ли е наистина трябва ли да се свалят?

    п.п сега видях ремонтен комплект в евро07
    http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=130617
    Last edited by bocko; d.m.y г., 13:13.
    МЕТАН

  • #2
    свали го първо и виж вътрешността как е. ако е на язви, няма да стане с ремонтния комплект.иначе ново е 20-30лв.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      свали го първо и виж вътрешността как е. ако е на язви, няма да стане с ремонтния комплект.иначе ново е 20-30лв.
      Колев,а да си спомняш как е хванат да знам дали да свалям всмукателните?
      МЕТАН

      Comment


      • #4
        ами зависи колко са ти чевръсти ръцете
        развий планката на резервоара с хидравлична течност на сервото на волана без да му откачаш тръбите. така можеш да го мръднеш леко и да си освободиш място. ако не ти стига, ще махаш колектора.
        цилиндъра се държи от една от ония прекъснатите шайби които се издърпват нагоре. тя е от страната на скоростите. разкопчаваш я и издърпваш цилиндъра напред към двигателя. това е. виж, ако ти е за смяна маркучето, подмени и него и да не забравиш да обезвъздушиш.

        ПП
        първо с една спринцовка издърпай спирачната течност от резервоарчето, че да не си олееш съединителя.
        Last edited by kolev; d.m.y г., 14:00.
        точка

        Comment


        • #5
          Всичко вече е ок.Смених гумичките с ремонтен комплект.
          Ето и обяснения за колегите на които им предстои тази операция.
          Зегерката на истена излиза много кофти.Аз имах три вида зегер клещи които са на принципа на обикновенните,но не стана с тях.Намерих около пет вида различна големина и с изкривени човки на обратния принцип и махането стана доста лесно.Освободих маркуча от скобата която го държи.След махането на зегерката и при мен не искаше да излезе цилиндъра.Тогава се сетих да натисна педала и той си излезе без проблем.Изкарах го на горе за да не тече спирачна течност като отвия маркуча.
          Последва минаване доста добре на цилиндъра от вътре със ситна шкурка.След това и на буталото.Всичко покисна в масло една вечер.
          В магазина за ремонтен комплект ходете с буталото ,а не само със старите гумички.
          Почистване много добре на цилиндъра за да не останат боклуци.Също и на пружината.
          Сглобяване по обратният ред.Слагане на маркуча и наместване на цилиндъра.Сам не става номера със зегерата.Един трябва да натиска от зад цилиндъра а другия на това гадно място да я слага.Малко пипкава работа,но след 5-6 опита влезна.
          След обезвъздушаването резултатът е по твърд педал и прекрасно влизане на скоростите.Когато беше с течащ цилиндър /на 2-3мес. по 300мл./ с първа и задна беше голям зор.
          МЕТАН

          Comment


          • #6
            айде честито
            наложи ли се да махаш колектора.
            точка

            Comment


            • #7
              Не ама доста майки си изпатиха
              Махнах само гърлото за маслото /отвиваш на ляво и излиза на горе/ и вакумните тръбички на всмукателният за да имам по добър достъп.
              Наистина ако се махнат всмукателните ще стане доста по лесно особено със слагането и махането на зегерата.Ама аз ги бях свалял точно месец преди това,че изпускаше едната гарнитура и така хубаво съм ги намазал със силикон,че не ми се помисляше да ги вадя.
              МЕТАН

              Comment

              Working...
              X